Erfolgsstrategien für DJs und Events

Literaturverzeichnis 111 Literaturverzeichnis Ackerknecht, M. (1999): Techno im Eigenbau, in: Anz, P., Walder, P. (Hrsg.), Techno, Reinbek bei Hamburg 1999, S. 160-166. Álvarez Monzoncillo, J. M., Calvi, J. (2015): Music Consumption in Spain: From Analogue to Digital in the Shaping of Music, in: International Journal of Music Business Research, 4. Jg., H. 2, S. 27-46. Anderson, E. (2010): Social Media Marketing – Game Theory and the Emergence of Collaboration, Berlin, Heidelberg 2010. Anderson, E. W. (1994): Cross-Category Variation in Customer Satisfaction and Retention, in: Marketing Letters, 5. Jg., H. 1, S. 19-30. Anderson, E. W., Fornell, C., Lehmann, D. R. (1994): Customer Satisfaction, Market Share, and Profitability: Findings from Sweden, in: Journal of Marketing, 58. Jg., H. 3, S. 53-66. Aner, K. (2012): „Im Alter ein Mensch bleiben …“: Was sind uns die Alten wirklich wert?, in: Zeitschrift für Gerontologie und Geriatrie, 15. Jg., H. 7, S. 585-586. Ankelmann, N. (2000): George Morel – Willkommen Zuhouse, in: Raveline, 9. Jg., H. 12, S. 26-28. Antonakis, A. (2012): Tiesto – Trance war gestern, in: DJ Mag, 22. Jg., H. 12, S. 52-53. Anz, P., Meyer, A. (1999): Die Geschichte von Techno, in: Anz, P., Walder, P. (Hrsg.), Techno, Reinbek bei Hamburg 1999, S. 10-27. Attias, B. A. (2013): Subjectivity in the Groove: Phonography, Digitality and Fielity, in: Attias, B. A., Gavanas, A., Rietvelo, H. C. (Hrsg.), DJ Culture in the Mix – Power, Technology, and Social Change in Electronic Dance Music, New York 2013, S. 15-49.

RkJQdWJsaXNoZXIy MjY5