Erfolgsstrategien für DJs

Literaturverzeichnis 125 Oehmen, X. (2009): Sven Väth – „Wir ziehen hier jetzt Techno durch“, in: Groove – Elekt- ronische Musik und Clubkultur, 21. Jg., H. 118, S. 44-45. Opaschowski, H. W. (2000): Kathedralen des 21. Jahrhunderts – Erlebniswelten im Zeit- alter der Eventkultur, Hamburg 2000. Ozog, M. (2011): House Music: A Commercial Underground, in: Music Business Journal, 7. Jg., H. 1, S. 4. Paoletta, M. (1995): Sven Vath's Success is No `Accident', in: Billboard, 107. Jg., H. 21, S. 28. Paulsson, J. (2013): War on the Dancefloor: Synthscenen’s Military Power Games, in: At- tias, B. A., Gavanas, A., Rietvelo, H. C. (Hrsg.), DJ Culture in the Mix – Power, Technol- ogy, and Social Change in Electronic Dance Music, New York 2013, S. 269-289. Petiau, A. (2015): Free Parties and Teknivals: Gift-Exchange and Participation on the Mar- gins of the Market and the State, in: Dancecult: Journal of Electronic Dance Music Culture, 7. Jg., H. 1, S. 116-128. Peoples, G. (2015): Founder Robert Sillerman’s Dance-Music Gamble is Facing Steep Odds as it Battles Cash Crises, Management Instability, a Spiraling Stock Price and Per- ception Problems, in: Billboard, 127. Jg., H. 24, S. 9-10. Pfadenhauer, M. (2009): Das Experteninterview: Ein Gespräch auf gleicher Augenhöhe, in: Buber, R., Holzmüller, H. H. (Hrsg.), Qualitative Marktforschung: Konzepte – Metho- den – Analysen, 2. Aufl., Wiesbaden 2009, S. 449-462. Philipp, J. (2010): Die 1. NRW DJ-Nacht, URL: http://www.derwesten.de/staedte/unser- vest/die-1-nrw-dj-nacht-id3621468.html, Abruf: 13.03.2016. Podsakoff, P. M., Lee, J.-Y., MacKenzie, S. B., Podsakoff, N. P. (2003): Common Method Biases in Behavioral Research: A Critical Review of Literature and Recommended Remedies, in: Journal of Applied Psychology, 88. Jg., H. 5, S. 879-903.

RkJQdWJsaXNoZXIy MjY5